fredag 24 augusti 2012

Massa nya färgsprakande kläder till Antonio

Antonio har växt ut alla sina bodies utom 3 st. Alla färgrika bodies fick åka ner i förrådet. Och där gapade han klädbyrå tom. Det som fanns kvar var bara tröjor och t-shirtar i mörka färger. Så den här mamman började köpa en tröja och en till och en tredje.
 Nu står jag här med hur måna plagg som helst från märken så som Me&I (de flesta kläder är därifrån), Småfolk, Snoozy och POP. Kläderna är köpta på tradera, begagnad affär i Västerås med barnkläder, och sen lite nya plagg från nätet. Förutom kläder har jag snöat in mig på mössor. 2 st från Pop för de har så himla bra kvalité, och en skitsnygg från Me&I. En hemmasydd från tradera som var dålig. Den var sydd runtom (uppifrån och ned), men kanten nedtill var bara invikt. Inte sydd. Bortkastade pengar=(

Bilderna blev inte bra. Man ser ju inte de fina färgerna som plaggen har. De ser ju gråaktiga ut.

Har varit svårt det här med storlekarna då det skiljer något kolosalt från märke till märke. Har inte riktigt vågat chansa, så mycket är större storleker som är undanlagt tills han blir större.

Alla plagg jag köpt är inte med på bild. Lite låg i tvätten och en massa var bara randigt och enfärgat så det var inget speciellt.

5 kommentarer:

  1. Tipsar om färgglada kläder från heartbeatdesign.se. JÄTTEFina och BRA kvalitet, min son har massor därifrån!

    SvaraRadera
  2. Har aldrig varit där. Kul att gå in och kika någon gång:) vart ligger det? Skriv inte gata utan: det ligger bredvid .... Så förstår jag bättre:)

    SvaraRadera
  3. Titta in på lindex. Var där idag och dom hade fina bodys i roliga, gulliga färger och mönster bland annat en med ugglor på// mia

    SvaraRadera
  4. Mia: Tack så mycket. Ibland finns det bara i små storlekar. Jag ska ha 86/92. Ska kolla på deras hemsida=)

    SvaraRadera
  5. heartbeat design beställer man via nätet, men hon bor i västerås, så bara hämta på viksäng tror jag hon bor, hon som har företaget. Heartbeatdesign.se
    /charlotte

    SvaraRadera