söndag 5 augusti 2012

Hönsgärdet utanför Norberg

Gårdagen spenderades utomhus vid grannarnas stuga utanför Norberg.  Ungefär en timme utanför Västerås.
Vi var ute HELA dagen. De har också en bebis som är 2 mpånader äldre än Antonio. Så har de två hundar så de och Hiro kunde springa löst på tomten hela dagen.
Alma, som min granne heter, och jag gick promenad med vovvarna och spanade in den fina naturen och lite andra stugor efter vägen.
På kvällen grillade vi. Micke, Almas sambo, var en jävel på att grilla. Allt blev perfekt=)
 Antonio dricker te och skakar flaskan så han får te i ögat.
Antonio tänker: Aha, den här hunden sprang inte iväg som min hund. Då kan jag smaka lite på svansen.
 Antonio och Elvin.
 Fick låna kallsingar av Micke så jag kunde bada med bebisarna.
 Antonio plockar gräs. Gräs går faktiskt också att stoppa i munnen.

1 kommentar:

  1. Tack snälla! :)

    Alla bloggar gäller. Man följer alla om man så vill och kommenterar alla om man vill. Jag uppdaterar alla 3 bloggarna lika ofta. Ville helt enkelt ha 3 bloggar med olika syften :)

    SvaraRadera