tisdag 7 augusti 2012

Har du lite stor gump?

Igår skulle jag sätta på Antonio hans svarta shorts. De var asstora. Jag frågade Gabriel om han gjort något med snörena i midjan för shortsen gick att dra ut från magen alldeles för mycket. Jag sa att de kanske blivit blöta och all resor och stretch försvunnit ur shortsen. Jag spekulerade i både det ena och det andra tills det äntligen slog mig var jag egentligen klätt mitt barn i. Mina svarta hotpants. De hade legat bredvid hans shorts och jag hade tagit fel.

Jag skrattade så där tyst utan luft. Jag fick inte fram orden till Gabriel om vad Antonio hade på sig. Så här i efterhand kan jag börja fnittra för mig själv för jag tyckte det var så kul.

2 kommentarer:

  1. Jag o Magnus asgarvade när vi läste ditt inlägg. Åhhvad jag skulle vilja ha varit med o lyssnat när du pratade:)))) knäppfia:D

    SvaraRadera