onsdag 8 februari 2012

Vi idag


Jag och mina killar idag. Vi har varit ute och gått. Sen har  vi bara varit hemma nu. Antonio gör inget annat än gnäller och äter. Äter äter och äter. Han gnäller för att han är hungrig men jag fattar inte förns efter ett tag. Jag tänker bara; inte kan han vara hungrig igen? Jo, för han äter lika mycket som sin mor. (jag asså)
 Nu ska vi iväg till en granne som också har bebis och hälsa på.

 Tur att någon av oss var snygg på bilden;)
 Hahahahahahahahahaha!
 Min outfit idag. Tunika från Gina, skärp från H&M.
Tjurig.

5 kommentarer:

  1. Vilka otroligt söta bilder ;)

    Tänkte ba tipsa lite..
    Bästa alla hjärtans dag presenten, tävla här; http://piicniic.blogg.se/tavla/2012/february/utkast-feb-7-2012.html

    SvaraRadera
  2. Den översta bilden är DIVINE! så himla fin! jag skickar bilderna på dig och mig nu . puss !

    SvaraRadera
  3. ååh så fina bilder :) vad använder du för läppstift/läppglans? sjukt snyggt och naturligt!!

    SvaraRadera
  4. Vad använder du för läppstift/läppglans?
    Svar: Maria Montazamis läppstift från MakeUpStore.

    SvaraRadera
  5. ohh va fin den översta bilden är :)alla e fina med,men så fin familjebild:)

    SvaraRadera