söndag 5 februari 2012

Födelsedagsfesten

Det var jättekul igår. Det var många som kom hit för att fira mig och min syster. Några kom bara förbi en stund medans andra var här hela kvällen. Rund halv elva gick vi till en pub och tog en öl och vid kl 1 gick vi hem.
Man hörde verkligen hur kul alla hade här för det skrattades nonstop här hemma. Här är en massa bilder från födelsedagen igår.

Jag och Carlos. Maira och Rebecca. Rebecca fick ett halsband av Maira som Maira slagit in i en påse hon gjort av ett tidningsutklipp.

Jättefin paket från min vän Jennie. Innehöll en superbra hårinpakning, lösögonfransar och en parfym. Ska bli roligt att testa hårinpackningen. Längtar till nästa vecka då jag tvättar håret (Tvättar håret en gång i veckan).

Här får jag en massa produkter från The Bodyshop av en kille som heter Shivan. Mycket passande då tvålen i duschen tagit slut. Nu har jag ett helt dusch-kit=)
Andra bilden är på Jennie och mig. Lite läskigt för ena Jennies arm ser ut att kunna vara min. Att vi håller varandra i handen.
Något kul händer och jag är nära på att spotta ut det jag har i munnen.

Elin och jag. Bådas ögon syntes på meters avstånd.






3 kommentarer:

  1. Ser ut att ha haft en riktigt rolig kväll!

    Vad har du använt dig av för smink? Ser supersnyggt ut!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Det var mycket trevligt! ;) Puss!

    SvaraRadera
  3. Ser verklien ut som om det blev en lyckad kväll!

    Grattis till lilla A <3

    SvaraRadera