tisdag 14 februari 2012

Svar på en läsarfråga om skönhetsvård från KICKS

Jag har fått vissa saker som man kan se.

Jag köper all skönhetsvård på KICKS i centra. Bra service och lätt att hitta.

Har bloggat om detta förut men kan ta det igen:
För att få ta del av prover och vissa erbjudanden så blir man medlem hos KICKS Club. KICKS Club är till för dig som njuter av att sätta guldkant på vardagen. KICKS är noga med att ta han om sina trogna kunder och att det ska löna sig att samla sina skönhetsköp på KICKS. Det finns tre medlemsnivåer; Member, Silver och Gold. Ju högre medlemsnivå du uppnår, ju fler förmåner får du. Självklart är medlemskapet kostnadsfritt!

Jag är Gold. När jag får hem månadens KICKStidning så kollar jag igenom alla erbjudanden. Ibland får man ett fint gåvopaket om man köper en produkt av ett visst märke och just det märket behöver jag något ifrån. Jag tycker det är svinkul att samla alla mina köp hos KICKS så att jag kommer upp i Gold medlemskap, för då får jag lite smaskiga prover och rabatter. Dessa prover på parfym och kräm är gult värt för mig för utan dem skulle jag inte upptäcka nya favoriter. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar