tisdag 28 februari 2012

Mamman som bebis

Nu har min mor rotat fram "Mina första år"boken som handlar om mig. Där i hittade vi bilder som vi tyckte såg ut som Antonio. Har knåpat ihop bilder på mig och Antonio. Tyvärr hade jag ingen bild på Antonio där han är några dagar gammal och som är okej. Jag hade ju så ont där i början så jag tog inte så mycket bilder då. Men här är i alla fall Jag och Antonio.

 Det här har vi skojat om sen Antonio föddes. Att när han ser så där tjurig ut, det har han definitivt ärvt av mig.

4 kommentarer:

  1. haha men vad lika ;)=) häärligt att se

    SvaraRadera
  2. Men shit vad ni är lika!!!!! :D puss

    SvaraRadera
  3. Naww, sådan mamma sådan son :D

    SvaraRadera
  4. hahahah!! fasingen var kul att ni är så lika och med samma sura min.
    Loves it!

    SvaraRadera