torsdag 8 januari 2009

Sthlm


På tandregleringen bytta jag tråd till min näst sista. Den är väldigt grov och idag har jag så ont som jag aldrig har haft förut.
.
Vi shoppade loss på Happy. Dom skall lägga ner, så det var 50% på allt i butiken. Jag är mycket, mycket nöjd med det jag köpte. Blir glad när jag går förbi mina nya saker här hemma. Dom lyser upp min dag.
.
Sen var vi på coctail och köpte en rosa flamingo till mamma. Efter det var vi in på en Hello Kittyaffär som ligger inne på ett fik.


Vi tittade bara. Fanns inget som var värt att köpa.


Var mest barngrejer och allt var skitdyrt. Ett stort gossedjur kostade 5000 kr. Hallå! Har dom någonsin sålt någonting med de priserna?


KrimsKrams.


På en affär bredvid coctail såg jag denna fina lampa. Jag gick in och dom sa att den kostade 599:-- Då gick jag ut. Men en bild fick jag ial och jag nöjer mig med den. Då kan jag titta på den när jag vill=)
.
.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar