söndag 11 januari 2009

Hawaii-festen blev en succé!


Hawaiifesten blev helt otrolig! Det kom runt 25 gäster och den sista gick hem kl halv sju på morgonen. Har blirvit väldigt lite sova idag då vi skulle bort till Gabbes farmor på fika. Imorgon skall jag upp kl 05:40. Kommer vara rätt död på nya jobbet =(
Har 4 st minneskort som jag skall ladda över till datorn, så jag lägger ut bilder och skriver mer om festen imorrn eller på tisdag. Får se när det finns tid. Antar att jag kommer ramla i säng rätt så tidigt imorgon.
.
Tack alla ni som kom och hoppas ni hade roligt. Självklart blir det flera temafester. Får se vad jag hittar på till nästa gång;)
Kram
.
.

2 kommentarer:

  1. Hej! Har du gått upp lite i vikt? Inte för att va elak men det ser lite ut så...du är ju fortfarande smal! absolut inte tjock! =)

    SvaraRadera
  2. Till anonym ang "Det där" Sen i somras? Absolut=) Haha. Det har jag faktiskt. Ca 3 kg.

    SvaraRadera