torsdag 1 januari 2009

Nyår

Nyårsafton firades hemma hos Linda och Hysni.


Jag med min nyårsklänning som jag har fått av Gabriels mamma. På ryggen har jag lilla Emilias vingar.


Rebecca hoppar med Amandas vingar på sig. Rebecca och jag tycker det är roligt att ta kort när man hoppar upp i luften.



Emilia 5, och Amanda 3 tittar ut genom fönstret på fyrverkerier. På bilden utbrister (skriker) Emilia- Där Marlene. Där är en!


Martina med handen full av tutor.


Gabriel busar med Emilia.


Mat! Linda och Hysni hade gjort massa med mat och jag åt tills jag inte kunde andas längre.


Bästa bilden blev nog på Anwar med nyårshatten på sig.


Linda sjunger Sing Star.


Tolvslaget firade vi utomhus och Gabriel sköt upp raketer och sa: Den där fina är till dig Baby. Den med. Och den. Sen kysstes vi och skålade.


Nyårsgänget.
.

Här sitter jag i Gabriels knä. Vi säger att vi älskar varnadra och pussas lite.
.
.

4 kommentarer:

  1. gillar bilden där hon hoppar, alltid lika fint smile ;)

    fiin bild den med vingarna :D

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt med hoppkort? Man fokuserar kameran, räknar till tre och då skall den andra hoppa. Då knäpper man av bilden.
    Vingarna hade vi på oss ett tga. Linda trodde vi tagitr med dom hemifrån när vi då förklarade att det var hennes barns vingar. Alla skrattade men hon sa även att det inte hade förvånat henne om Rebecca och jag tagit med egna rosa vingar för att ha på oss. Hahaha

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen. Jättefin klänning du hade på dig, vart har du hittat den? :)

    Gott nytt år på dig, hoppas du får en bra fortsättning. Kramen / Jonna

    SvaraRadera
  4. aha okej då vet jag :) tack
    god fortsättning på året =)

    SvaraRadera