fredag 9 januari 2009

Hawaii-fest!


Här är en bar jag har gjort till min Hawaiifest imorgon.


Sen har jag , med hjälp av syster, gjort "lite" muffins jag tänkt bjuda på. Spana in mina Hello Kitty muffins till höger!
.
Det kanske ser ut som valiga muffins med det är en massa olika som jag har hittat på. Vissa är bara vanilj. Andra är med vanlijkrämsfyllning, hallonmuffins, muffins med jordnötskräm i, med geishachokladtopping, ljus sirapstopping med lite brunt socker på, havregrynsmuffins och slutligen vanliga chokladmuffins. Nu skall jag glasera vissa av dom.
.
.

3 kommentarer:

  1. Svarade i min blogg..

    hoppas smärtan från tandställningen har avtagit lite nu. usch vad ont det verkar göra.

    vad fint du gjort till din hawaiifest! vilken husmor du är! så många olika sorters muffins:) kan säga att dregglet rinner i käften just nu haha!

    SvaraRadera
  2. Åhh, va kul med teama fest! Varför är det ingen som har det här uppe :/

    SvaraRadera