måndag 12 januari 2009

Hawaiifesten i bilder:


Josephine och jag. Alla gäster som som kom, fick om dom ville ha på sig ett sånt Hawaiihalsband. Drinkarna smyckades med ananas på sidan och sugrör i alla färger, paraplyn och glitter.


Singstar kördes flitigt av och till hela kvällen. Andra lekar som fanns var "SVENSKA FilmRepliker". Jag var ledare, det fanns tre lag med två personer i varje. Jag läste upp en replik ur en svensk film. Det laget som kunde skrek ut vad filmen hette.

Tex:- Pappa, får jag sova i tältet?
-Nej, det är för kallt ute.
-Indianerna sover ju inte i husvagn.
-Nä, men du är väl ingen indian, du är väl cowboy som pappa?
(Vi hade i alla fall tur med vädret)
Varje lag höll upp ett papper framför sig t ex: Lag 1, Karwan och Rebecca. Gissade dom rätt fick dom ett poäng. I vissa fall kunde alla svaret, så alla lag skrek i munnen på varandra, trillade ner ifrån soffan ner på golvet och fortsatte att skrika. Då fick ingen poäng för det var omöjligt att avgöra om någon nu var först eller inte.


Mmmmmm...


Axel smakar mina Hello Kitty muffins.


Kusin Erika och min Gabriel.
.
När de flesta hade gått hem så lagade jag mat till alla som ville ha. Vet själv att man brukar bli hungrig efter 02:00. De sista gänget gick hem halv 6, och den sista gästen kl halv 7.
.
Skall redan nu börja planera nästa fest som kommer bli för Mig, min Syster och lite för Axel (Gabbes och min vän). Vad har vi gemensamt då? Jo, vi fyller alla år den 4.e februari. Vi fyller 17, 23 och 30 år. Skall nog ha "Tema Kalas". Partyhattar, glitter och tårta. Skall fila lite på det där.
.
.

4 kommentarer:

  1. längtar till nästa fest!!! love ya

    SvaraRadera
  2. Å jag fyller 21 den 4:e februari :) tips så festen blir kick ass? kram!

    SvaraRadera
  3. Du vet vad Singstar är? Bra. Använd mikrofonerna som dildos på dig och dina vänner. kram!

    SvaraRadera
  4. Moget av dig....
    Till anonym som fyller år: Hoppas du fattade att det inte är jag som skrivit så där. Någon har bara länkat till min blogg och försökt vara rolig.
    Massa tips får du om du tar ett tema du gillar och kör stenhårt på det. Börja planera i tid med pynting. kanske ni skall ha lite lekar så som dansmatta, singstar, frågesport. Kram

    SvaraRadera