onsdag 28 januari 2009

Fortfarande sjuk

Ingen förbättring sker. Mest sängliggande. Ibland piggnar jag till och kan gå ut och titta på TV i stora rummet eller som nu: Sitta vid datorn. Hamnade på Youtube. Tittat på klipp jag glömt bort mm. Har ni också tråkigt så här kommer lite tips:
  1. Hej det är Albin, Ska vi knulla? Martin Timell har Radioprogram och Albin 8 år ringer in för att berätta något pinsamt. Timell kan inte sluta skratta och det är sååååå synd om lilla Albin.
  2. Apropå skrattanfall: Skrattanfall i SVTs nyheter. Gabbe frågade vad jag skrattade åt. Skulle återberätta klippet men fick inte fram ord. Jag bara skrattade.
  3. Bertil Falukorv. Jag kan mycket väl förstå att det är lätt att säga fel.
  4. Jag har lite grön kroptonit i fittan. Som sagt. Lätt att säga fel, även sekunden innan ett barnprogram börjar.

Blev mest felsägningar men det är kul när man inte får skratta men måste. Det händer ofta mig när jag åker hiss med någon jag inte känner. Varje gång nästan. Om någon jag känner är med så brukar jag säga nåt som: Kommer du ihåg igår?, och i nästa sekund bryter jag ut i skratt. Så att ingen i hissen tar illa upp och tror att det är den jag skrattar åt. Jag skrattar ju inte åt något speciellt, det bara kommer upp en massa skrattbubbel när jag åker hiss och det är tyst.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar