fredag 16 januari 2009

Förlåt kära läsare...

... för dålig uppdatering. Först har internet varit borta i två dgar, sen dess har det gått segt så jag har inte ens kommit in på bloggen. I dag skyller jag på att jag varit trött. Har sovit hela veckan. Helt slut i huvudet efter jobbet. Så mycket att lära sig. Sedan vill jag vara skärpt då jag är så osäker på det jag gör.
Jobbar imorgon med (lördag), så skall försöka sova snart. Men imorgon är det ju stängt så jag kan se trött ut. Skall bara vara i arkivet och sortera journaler, lyssna på min radio och få klart det mesta inför måndagen. Skönt. Måste jobba eftersom jag måste ta ledigt, för tredje gången, för tandläkarbesök. En gång i sthlm, en andra gång vanligt besök här i V-ås och nu igår gick tandställningen sönder så måste åka på tisdag. Därför jobbar jag imorgon för att få timmarna att gå ihop.
Ber så mycket om ursäkt men som sagt har jag varit helt slut.
.
Tänkte fota lite imorgon om jag inner innan mörkret faller på. Var och kollade på nytt objektiv igår. Fyller ju år snart.
.
Nu sitter det tre killar i soffan och snackar. Dricker öl, och jag skall sova. Vill ju umgås men... nej.
Höres imorgon. Trevlig helg på er=)
.
.

3 kommentarer: