onsdag 7 januari 2009

Kitsch.se



Imorgon hämtar vi upp Rebecca efter skolan. Därefter åker Gabriel, jag och hon till sthlm. Jag skall byta tråd på tandställningen. När det är klart skall vi till Medborgarplatsen och shoppa loss i lite designbutiker. Bland annat på Coctail och Coctail Delux. Men det jag ser fram emot mest är affären Happy. En affär jag upptäckte när jag slank in på deras hemsida Kitsch.se. Då såg jag att det fanns en affär också! Så nu har jag tittat och tittat på deras hemsida och här följer lite saker jag har tittat ut.


Adress.


Fickspegel 49:-


Sylåda 195:-


Badrumsmatta 119:-



Rosa flamingohalsband 119:-


Skönhetskit 239:-. Spana in nagelklipparen. Supersöt ju!


Fickspegel Cute As Hell 55:-


Bricka med filmstjärnor, till mamma 195:-
.
.

1 kommentar:

  1. Njaa, riktigt såå kallt bruka dä väl inte va. Men nu har det varit riktigt kallt :/ Fast idag är det "bara" -18 :P
    Hoppas ni får det skoj i Sthlm :D

    SvaraRadera