lördag 3 januari 2009

Fredag. Fikar, Letar tyg och Handlar pärlplattor.


Vi åkte och fikade på Cornetto. Rebecca väljer bakelse.
.
.
Efter att jag inte hittat något tyg på stan (skall klä om en stol) ville jag till IKEA. Efter lite "snälla snälla" så blev det ja. Gabbe, Rebecca, jag och tre andra åkte till IKEA.



Essam och Ranja tittade på nytt kök. Gabriel var med och sa sitt.


Anwar hittar rekvisita till ett rum och testar en bröllopshatt på Rebecca.


Rebecca speglar sig.


Jag ville också vara med på bild med det gick sådär...


-Skjutsa mig Gabriel!, sa Beccis... och det gjorde han.


Får Rebecca plats i IKEA PS LÖMSK Snurrfåtölj?


Nästan...


Vad köpte vi då? Jo, lite saker till badrummet, små pyssel-förvaringslådor och så klart pärlor och pärlplattor.
.
.

3 kommentarer:

  1. Hey!! Varför tror ni att ni alltid är så roliga när ni "töntar" er?? Mest pinsamt tycker jag i eran ålder.... Ni är inte coola för att ni "törs" tönta er, ni är faktiskt bara töntiga :D

    SvaraRadera
  2. Vad är töntigt? Är det när man har barnasinnet kvar o bjuder på sig själv. Anonym = TÖNT. jag älskar människor som kan va "vuxet barnsliga"

    SvaraRadera
  3. Nope, inte när man har barnasinnet kvar,det är bara härligt!! Detta är barnsligt, det är skillnad!
    Älska vem du vill, struntar jag blankt i, haha!!

    SvaraRadera