onsdag 28 januari 2009

Från blont till brunt

INGEN har frågat hur det gick med färgningen! Det blev FÖR MÖRKT! Det är toning, intensivtoning så jag hoppas det mattas ur. Jag har typ gråtit för jag vill INTE vara så här mörk. Jag ville ha brunt, ljusbrunt. Färgen är jättefin men passar inte på mig. Så hoppas, hoppas, hoppas det blir ljusbrunt snart. Jag har ringt och fick till svar att om det inte har gått ur (tvättar håret varje dag) till månadag eller tisdag så skall dom fixa det. Dom trodde att det skulle gå ur tills dess.


Jag är sjuk men tog två bilder i alla fall så ni får se.
.


Jävla stor skillnad. Får panik varje gång jag ser mig själv i spegeln.

.
.
Nu skall jag duscha för andra gången idag. Dels för färgen och dels för att jag tror att jag har feber och måste kyla ner mig.
Kram på er.
.
.

13 kommentarer:

  1. Men nej, det vart ju SKITSNYGGT! :D

    Ett tips...färgen brukar gå ut lite de första dagarna, annars handlar det bara om sin egna inställning.

    Det där var iaf grymt snyggt enligt mig! :D

    SvaraRadera
  2. Till anonym ang hårfärgen: TACK! Va glad jag blir! Piggar verkligen upp. Min inställning nu till färgen är tårar. Den är fin men tycker som sagt inte att den passar mig. Jag vill ha lite ljusare. Ser svart ut i vissa sken och det är det som jag inte tycker om. I alla fall, va söt du är=)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. ha i massa inpackning i håret, det gör så att färgen går ut mycket snabbare :D

    SvaraRadera
  4. Å, tack. Skall genast testa. Eller imorgon. Har redan tvättat håret två gånger idag. Har varit väldigt noga så att jag inte använt schampoo för färgat hår. jag vill ju ha ur lite färg, inte ha kvar den.
    Testar inpackning imorr´n. Kram

    SvaraRadera
  5. Tycker du ska ha så mörkt hår. Du är jättefin. Passar bra!

    SvaraRadera
  6. Marlene det är ju jätte fint! om det är nån som kan passa i alla hårfärger så är det du! tycker du är het i mörkt!

    SvaraRadera
  7. Precis som anonym sa - balsam & inpackning suger ur färgen snabbare än schampo, så gör massvis med inpackningar & använd balsam två ggr per dag :)

    SvaraRadera
  8. Men jag har ju skaffat typ samma färg förra veckan å jag gillar den...

    SvaraRadera
  9. Det var ju fint ju...

    Jag tror att det känns värre nu bara för att du är sjuk o osminkad...

    Det kommer kännas mycket bättre sen..Dels för att blir frisk o dels för att du vänjer dig

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  10. Jag tycker att du ser skitfräsch ut i den där färgen! Till skillnad från andra människor ser inte du blek ut i en sådan mörk hårfärg. Jag tycker att du ska köra på det där! :)

    SvaraRadera
  11. är van ose dig i mört så jag tycker du passar bättre så

    SvaraRadera
  12. Gud vilken fin hårfärg du har!Passar väldigt bra i den!:)

    SvaraRadera
  13. Jag gillar ju riktigt mörkt hår.. Men vill du att färgen ska lossa lite fortare kan du t.ex. sova med en inpackning(dock inte en för färgat hår då de behåller färgen. Du kan även droppa håret med citron när det är fuktigt och sedan föna det ordentligt om du vill ljusa upp det lite!

    Jag är faktiskt också från västerås från början. Jobbade på kicks och nu bor jag i sthlm och jobbar bl.a. som modell m.m.

    Kika gärna in ;)

    Kramar//Malena

    SvaraRadera