söndag 1 juli 2012

Västerås Cityfestival 2012

Igår gick jag ut och festade för första gången på 1 och ½ år. Jag har druckit 2 öl nån gång på en pub men igår var det party. Jag dansade loss på Plutos partytält-dansgolv när Eric Amarillo uppträdde. En tjej kom fram till mig och kramade om mig och sa att jag ägde av alla på dansgolvet. Kan ni fatta hur mycket jag körde?!

Det var jag och syster. Vi fixade oss hemma hos mig och senare kom några av hennes vänner också hem hit. Vi gick ner mot stan och det var sjukt mycket folk. Har aldrig sett så mycket människor på en och samma gång här i Västerås. (Min Iphone är inne på service så tyvärr blev det inte så mycket bilder) Vi tittade på Magnus uggla, köpte öl i baren i ett partytält, trängde oss genom folkmassan till ett annat partytält och körde gärnet där. Från fem tjejer blev det bara tre kvar, och när det började närma sig stängningsdags på festivalområdet, gick vi vidare till krogen.


Jag hade superkul igår och träffade många människor jag känner. Roligt att hälsa på alla. Folk man inte sett på flera år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar