fredag 13 juli 2012

Nu växer håret mitt så det knakar. 1 cm/månad

Tyckte det var nyss jag färgade håret. Närmare bestämde den 9:e juni. Minns så väl förra torsdagen så sa min mamma till mig att nu du Marlene måste du färga din utväxt. Så dagen därpå gjorde jag det. Den 6:e juli. Så på 4 veckor har det växt 1 centimeter. Weee. Det är ju jättebra=)
Köpte ny hårborste. Den gamla hade gjort sitt. Älskade den. Mamma köpte den till mig på Arlanda shopping. Har tagit bort allt hår, kokat den, suttit med pincett för att få bort allt, men det är för mycket sprayrester och annan gegga i borsten så håret blir bara fettigt av att borstas med den.

Hittade en likande på Kicks för 100 kr. Den var jättebra förutom att det är gummihandtag runtom plasthandtaget som sitter fast med billigt jävla skitlimgummihandtaget glider av hela tiden. Minus på det, annars är den toppen.

3 kommentarer:

  1. Har en precis likadan borste som jag haft i en evighet! Älskar den!! Inne på min 3:dje från kicks samma pris nu som när jag köpte min första ;) // mia

    SvaraRadera
  2. Vilken kennel kommer Hiro ifrån? =)
    Är jättenyfiken då jag själv har tre Pommar från olika kennlar.

    Mvh Angelica.

    SvaraRadera
  3. Angelica. Han är från Noble Art som ligger utanför Västerås i Sevalla.

    SvaraRadera