måndag 2 juli 2012

Jag tycker om mat som går FORT att göra

När jag blir hungrig vill jag ha mat så fort som möjligt. Jag gillar att maten går fort att tillaga. Jag tycker om det mesta och är inte kinkig när det kommer till mat så jag kan nöja mig med fryst korv med bröd i mikron. Det tar väl 1 minut att tillaga den maten. Hahaha.

Jag gör så här när jag lagar till mig själv och inte vill ha mackor.

Idag kom jag på en maträtt som var sjukt god och det ända som tog tid var koktiden på pastan.

1.      Koka pastan.

2.      Häll upp i djup tallrik/skål. Häll över lite majs.

3.      Släng på en stor sked Arla kökets crème fraiche ”fetaost och soltorkade tomater”.

Salta efter behov.

3 kommentarer:

  1. Vilken kolhydratbomb!! Inte precis så nyttig.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det såg riktigt enkelt och gott ut! Perfekt när man verkligen inte har all tid i världen. Jättebra lunch. Tack för tipset! Det ska jag testa :)

    SvaraRadera
  3. Jag liksom känner inte av hungern förns den smäller till och då vill jag ha mat PÅ EN GÅNG!!! Nämnde jag att jag slänger in fryst korv och fryst bröd i micron på högsta värme ibland? Hahaha. Färdigt på några sekunder. Lite ketchup och senap på det;) Hahaha

    SvaraRadera