onsdag 4 juli 2012

Inlägget om den pruttande apan och de förlorade bilderna

Igår var jag och Antonio och Antonios mormor på stan ihop. Jag skulle hämta ut min Iphone som varit på service för andra gången. Jag fick en sprojlans ny mobil faktiskt. Ordet sprojlans betyder helt i detta sammanhang. Helt ny mobil. Det var min granne Malin som sa det en gång och jag sa då: Säg aldrig mer ordet sprojlans för det var mycket fult. Men ordet fastnade i mitt huvud och nu säger jag det. Hahaha. Nej men i alla fall.
Med min nya mobil tog jag en massa bilder när vi var på stan. Bland annat spelade jag in en film när vi var inne på BRleksaker och visade Antonio en apa som dansade och pruttade. Han blev rädd och tjurläppen åkte fram och han började grina. Men sen var nog den där apan ganska intressant ändå förstår ni så mamma köpte den åt honom.

Efter det tog vi apan och gick och åt tacos. Restaurangen låg precis utanför BRleksaker och tur det för apan slutade fungera så mamma gick tillbaka med den. Personalen fick inte liv i apan så då ville mamma (mormor´n) ha ett presentkort till Antonio istället.
Mamma bjöd mig på maten. Vi satt i en varsin stor soffa med bordet emellan oss. Antonio satt i barnstol när vi åt. När vi ätit klart fick Antonio ligga på mage på en filt i soffan och jag satt med benen för kanten och lutade mig mot armstödet med koppen i handen. Så mysigt hade vi.
När jag kom hem så förde jag fort som tusen över säkerhetskopieringen till nya mobilen för jag hade ju inte ett enda nummer. DET SKULLE JAG INTGE HA GJORT för då försvann alla bilder och filmer jag tagit under dagen.

Så det här inlägget blev utan fina bilder. Ni får fantisera istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar