måndag 30 juli 2012

Hundbadat och bebisbadat

Idag åkte jag och min lilla familj och min vän Jennie och hennes hund ut till Björnön. Där finns ett hundbad. Väldigt äckligt och fult hundbad. Kommer inte åka dit igen. Hur som helst la vi ut filt på sumpmarken och hundarna fick leka i vattnet. Jag och Jennie stapplade ut på den vassa steniga botten men det var för kallt i vattnet för att bada.

Efter "badandet" tog vi en kaffe och därefter åkte vi och badade i poolen där det var 29 grader. Så skönt. Bara att gå i utan att ens behöva tveka.
En hund, Hugo, som Hiro träffade på hundstranden.
Antonio plaskade en massa i vattnet, sparkade med ben och viftade med armar. Skrek och gjorde höga ljud. Men tro inte han var så underhållande när vi skulle filma honom. Då lekte han drivved i vattnet.

7 kommentarer:

  1. Du är så otroligt vacker Marlene!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack. Velade lite ang bikinibilderna men har ju lagt upp förut så varför inte nu. :)

    SvaraRadera
  3. Var har du köpt dina solbrillor? Så snygga! :)

    SvaraRadera
  4. Solglasögon från H&M. Köper inte så där dyra från optiker. Tänk om man sätter sig på dem. Jag vill inte känna att jag måste vara rädd om glasögonen. Vill kunna slänga ner dem i väskan, lägga på filten eller råka glömma utan att det svider:)

    SvaraRadera
  5. Tack för svar! :) Jamen precis så är jag oxå. Måste minst ha 13 st i bilen och 4 i handväskan! :P

    SvaraRadera
  6. Super snygg "mamma-kropp"!!! Avis!!! Älskar din blogg <3

    SvaraRadera
  7. Haha. Mammakropp :) nytt ord. Ska börja använda det:) Kram

    SvaraRadera