fredag 13 juli 2012

Power Meet lördag

Hej alla. Mår bättre idag så det är väl dags att uppdatera allt jag inte lagt upp på bloggen. Här är lite bilder från Power Meet som var förra helgen i Västerås.
Så här satt vi. En raggare kommer förbi och stannar framför mig. Jag trodde att han skulle säga att jag var söt eller så, men han sa; Ursäkta tjejen men dina trosor syns. Hahaha La väskan i knät. Så här i efterhand undrar jag om han gick med huvudet i skohöjd eftersom han skymtade trosorna under kjolen.
 Här vill jag att att ni lägger fokus på torrjucket på bagageluckan.
 Levande musik.
 Ronja, Elin, jag och Rebecca på Hälla.
 Så här fin frisyr fick jag efter att ha åkt cab på E18 från city till Hälla.

3 kommentarer:

  1. Jätte fin klänning/topp! vart har du köpt den? :)

    SvaraRadera
  2. Jobbar hon ronja på din sko här i Västerås? Lite konstig fråga haha men tyckte jag kände igen henne..

    SvaraRadera
  3. vad hade du för snygga trosor som syndes under kjolen då?? Med vänlig hälsning killen

    SvaraRadera