torsdag 5 juli 2012

Power Meet tjuvstart

Imorgon börjar Power Meet (Power Big Meet). Det är världens största bilträff med amerikanska bilar först och främst. Sen finns även hemmabyggda bilar, dyra bilar, sportbilar, 50-talets cruisingbilar, skrothögar, pimpade bilar med teman, Corvetter, Mustanger och mycket annat. Och allt detta i min kära stad Västerås! 
Vi trodde det skulle tjuvstarta idag så Malin, jag och Antonio hade planerat att sätta oss utanför huset, för precis här utanför går cruisingslingan. Jag satt i fönstret och väntade och väntade. Kom inga bilar. Efter 20:00 någon gång gick vi ut. La upp filtar och slog oss ned. Det var vi, bara vi som satt oss så där så långt ögat kunde nå. Grabbarna grillade hamburgare bredvid oss. Tur det så vi inte såg allt för dumma ut.

Titta in på bloggen imorgon vettja! Ska ha kameran med mig överallt och försöka ta massa fina bilder. Har även en ”power meet-klänning” som jag köpt just att ha till power meet. Vet bara inte om jag ska ha den imorgon eller på lördag. Tror i morgon på fin-cruisingen och så blir det med party på lördagen.
Wow va bilar det är här då...not. Hahaha
Hiros kompis Chippen sprattlade och ville hoppa ut genom fönstret när han såg Antonio så vi gick dit och hälsade lite. Antonio fick massa Chippen-pussar.
Malin laddar min själ med positiv energi genom att vara nära mig. Låter jättekonstigt men så är det. Att åka på landsväg med gröna landskap på sidorna ger också positiv energi i själen. Att vara i skogen laddar mina batterier i flera timmar framöver.
Antonio gör mig lycklig och får mitt hjärta att svämma över, men han laddar inte mina batterin, dem suger han ur. Hahaha
Like my new hair?

3 kommentarer:

  1. Jag har inte läst din blogg på ett tag nu men måste bara säga guud va smal du har blivit!! Hur gör du? :D måste själv bli av med mina babykilon...och förresten, ditt hår är jätte fint! :)

    SvaraRadera
  2. Åh så kul med pm.. Själv så blir det inte att fara ner iår men det är hur många som helst som åker här uppifrån för att fara på det :) Kram

    SvaraRadera
  3. Sötnos! <3<3 och jag blir så glad av att träffa dig! <3

    SvaraRadera