torsdag 5 juli 2012

Missat att lägga till kategorier i listan

Har gjort lite nya kategorier så det är lättare om man vill läsa om något speciellt här på bloggen. Saken är den att jag nu såg att jag glömt ”låsa upp dem” så ni har inte haft någon möjlighet att se dem. Men nu ligger dem där. Tex Antonios kläder och Antonios rum är nya. Tänkte att när jag väl sätter igång med rummet så blir det många inlägg, så då vill jag ha dem på egen kategori. Min vardag är också ny, (41 inlägg) vadåra? Hahaha. Där är bilder och så när jag är på stan, fikar, är hos kompisar, frisören, promenad, jippon i  city, ja ni fattar. Vad jag gör på min vardag. Vardagliga saker. Haha.
Loppis är ny. Där är det tänkt att alla loppisfynd kommer ligga.
Videobloggar är gammal men där kan ni höra min röst, och min dialekt som inte alls är typiskt för Västerås, utan jag har en helt egen dialekt som ibland är värre och ibland knappt hörs.
Under Djur hittar ni det mesta om Hiro. Den borde hetat Hiro med detta var 2008 och då döpte jag den till djur. Sen kom Hiro och då la jag alla inlägg med honom där och så flöt det på den vägen. Jätteknäpp. Ingen som fattar att: oh, klickar jag på djur kommer Hiro upp. Orkar inte ändra nu ju. Gå tillbaka flera år och göra om inlägg för inlägg. Nä, nu är det som det är.


Trevlig läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar