torsdag 24 maj 2012

Vågen är elak idag

6 kommentarer:

  1. Hur mycket har du gått ner sen Antonio föddes??

    SvaraRadera
  2. Hej Sötis
    Jag tycker ioförsig att du är väldigt fin som du är.


    Men om du är missnöjd själv så är ett tips att sluta äta kolhyderater och äta mycket fett.

    Det dom kallar lch. Själv äter jag det för att man mår bättre på den kosten, man blir piggare och friskare.

    Ett plus bara att man får sin idealvikt

    kostdoktorn.se
    kan du gå in på

    kram vanita

    SvaraRadera
  3. Inlägget handlar väl inte om vikten utan numret 666 snarare :)

    Kram S

    SvaraRadera
  4. "S": Ja, vikten har jag inge problem med. Målvikten är ju 62 kilo. Snart där=)
    Inlägget handlade om numret 666.I kristen tradition har talet 666 blivit känt som djävulens tal.
    Trevlig kväll S. Sandra? Sanna? Sigrid? ;)

    SvaraRadera
  5. Vanita: Tack för tipset. Finns ju massa oliak dieter och så, men med handen på hjärtat så skulle jag bli rätt så tokig. Älskar mat för mycket.
    När jag gick ner i vikt för ett år sedan (innan jag blev gravid) så åt jag bara det jag själv ansåg nyttigt. var mycket grönsaker som jag körde ner i mixern och gjorde mat på.

    Orkar inte hålla på och tänka på kolhydrater m.m. Jag äter bra tycker jag själv och rör på mig en massa.

    Tack för ditt tips och va roligt att det fungerar för dig.
    Massa kramar. =)

    SvaraRadera
  6. Anonym, svar på frågan "Hur mycket har du gått ner sen Antonio föddes??""
    Jag vägde 82 när jag var gravid på slutet. När han föddes försvann 7 kilon.Då vägde jag 75. Efter 3 veckor vägde jag 73,2. Efter 3 månader vägde jag 69,1.
    Efter 5 måndader väger jag nu ca 66,6.

    Hoppas du fick svar på frågan. Annars får du fråga igen=)

    SvaraRadera