torsdag 3 maj 2012

Neulash före- och efterbilder.


Den 25:e mars köpte jag neulash då mina fransar blev så korta efter min förlossning. Vi säger att jag började använda den 1:a april. Vet att jag väntade någon vecka...
Så från 1:a april till 3:e maj som är idag har det gått 33 dagar. På 33 dagar har det börjat hända saker i mina ögonfransar. Visst har det börjat växa lite. Det tog 3-4 veckor innan jag började se något. Ska absolut fortsätta med neulash för att få dem längre. Roligt när det ger reslutat.


Neulash före- och efterbilder.
På förebilderna hade jag smink, på bilderna från idag hade jag utan smink förutom mascara. Ville att man skulle se just bara fransarna.

Lite äckligt med bilder på fransar men jag vet att många av er är nyfikna på hur det har gått.

4 kommentarer:

  1. Vilken skillnad. Måste bara säga att du har otroligt vackra ögon!

    SvaraRadera
  2. Vad är det för fläck du har i ögat?? Ha ha ha ....

    SvaraRadera
  3. Det är inte ballongpinnen. Det är en gul fläck...eller är det någon som petat in en pinne där??? är det ett ärr?

    SvaraRadera
  4. Shit vad bra det blev!
    Funderar själv på att skaffa något liknande. :)

    SvaraRadera