tisdag 22 maj 2012

Marlene provar Ziperall

Idag har jag varit på Ziperall i Zigma, Västerås City, och provat lite olika ziperaller. Kära syster Rebecca var med mig för hon skulle också kika om det fanns någon som passade. Vi provade en massa olika. Fick beslutsångest om vilken jag skulle välja.!När man väl fick på sig en så blev man ju skitsnygg. Sen provade man nästa och var lika snygg i den. Till slut valde jag en grå ziperall med motiveringen: "Jag kan gå ut med hunden om jag drar på mig en jacka över, ser ut som vanliga mjukisbyxor". Fast den röda och den blåa var ju så fina dem med.  Som sagt: beslutsångest!

8 kommentarer:

  1. Hur har du fått till dina super fina lockar i håret?kan du inte visa hur du får så mycket volym på håret jämt?mitt hår ser alltid helt platt ut, behöver lite tips:) kramar millan

    SvaraRadera
  2. Supersnyggingen erövrar ziperall? ;) hotstuff

    SvaraRadera
  3. Camilla: Jag har löshår i på bilderna. Lockar gör jag med plattång och locktång.
    Skulle aldrig få den volyen utan löshår. Jag har med clips som jag kan sätta in då jag känner för det=)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ni är så jättesöta både du och din syrra. Ser ut som 50-talspinuppor/gosnallebjörnar!

    SvaraRadera
  5. Visste inte att det fanns en sådan butik
    ; ) är det dyrt där kramar

    SvaraRadera
  6. Jo jag tänkte komma om jag mår bra så ;) kul, då ses vi säkert då, ska bli kul att få se Josephine lägenhet har juh inte varit där . Kramar

    SvaraRadera
  7. Jättefina och härliga bilder!!

    SvaraRadera
  8. Oj.. Blev ni sponsrade? ;P
    Butiken ser sjukt lodig ut. Men ni är ju supertjusiga som vanligt.

    SvaraRadera