söndag 20 maj 2012

En bild på facebook som fått uppmärksamhet idag

La upp en bild idag på facebook på Gabriel när han klippte gräset hos sina föräldrar.
Kommentarerna har strömmat in under dagen. Lite grabbiga halvtaskiga kommentarer från hans bla jobbarkompisar. De skriver typ, kul att se att han jobbar. Jobba inte ihjäl dig Smart med vita skor.
Men så dog jag lite av skratt nu. Så här ser senaste kommentarerna ut:
Robert Cencur
Första gången jag ser Gabbe jobba på typ 6 år. Tror att bilden är arrangerad :-)

Marlene Rosina Zufic
Så egentligen ligger han i soffan? Menar du på att jag klippt ut honom, vänt honom, och klistrat in honom på en bild med en gräsmatta med en gräsklippare?


Johan Cencur
Originalet?
 

 Johan har altså suttit sig ner, klippt ut Gabriel, vänt honom, och lagt honom i en soffa. Jag skrattade så jag inte fick någon luft.

5 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHHAHA fan vad roligt!!! :D

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. men gud HAHAHAHHAHAHAH fan va roligt

    SvaraRadera
  4. AHAHAAHHAHAHAHA såå jäkla kul!!!

    SvaraRadera
  5. Det roligaste i det hela enligt mig är att Johan, som killen på Facebook hette, tagit sig tid och gjorde den fina bilden i photoshop. Hahaha

    SvaraRadera