fredag 4 maj 2012

Köpt en iphone!


Idag på stan så blev det till att jag köpte mig en iphone.
Det var planerat att jag skulle skaffa mig en, så har hittills bara kollat runt på lite olika abonnemang.
Jag bestämde mig för att köpa en iphone när jag räknade hur mycket jag tankar på min mobil med i månaden Det var 400-500kr. Då kunde jag lika gärna skaffa mig en iphone.

Säljaren Philip på Telenor som sålde iphonen till mig.

Nu på stan så drog Gabriel iväg med mig till Telenor och så bara blev det att jag gick därifrån med en iphone. Detta är stort för mig då jag haft min mobil årsmodell 2007 ända fram tills nu. Internet, mms och fotografering är inget jag har haft tillgång till tidigare.

Roligt med en kamera som alltid är med. Nu kan jag ju fota vart jag än är och lägga upp på bloggen. Roligt va? Hoppas ni är lika glada över nya telefonen som jag är.

Trevlig kväll på er.

2 kommentarer:

  1. Vaaa?! Jag är i chocktillstånd!!! :D

    SvaraRadera
  2. Ha va kul, gratttiiiisss :)

    SvaraRadera