onsdag 2 maj 2012

Tonårsilskan


Jag fick min tredje mens igår. I går kväll. I morse när jag vaknade var jag arg. Jag blev arg på allt som hände. Jag svår långa ramsor. Fick INTE ut kontakten ur eluttaget. Svår en lång ramsa. Stampade i golvet. Vrålade. Blev arg över en hel rad saker under morgonen. Jag ville kasta sönder saker, jag ville skrika och flaxa med armarna. Fick sätta mig i soffan och andas lite. Så där beter man sig väl inte? Så där mycket ilskahar jag inte haft sedan jag var tonåring. Då kunde jag bli så där arg. Tonårsilska.
Min kropp är inte van vid mens tror jag. Eller så fick den nå PMS-våg. Jag var KATASTROF! Gabbe kom hem i från jobbet i samma veva som jag fick lov att gå upp. Det var ju så klart hans fel att Anbtonios täcke var som en boll i stoppningen. Han tyckte jag var otrevlig och då exploderade jag och började gråta och sa att han tammefan fick respektera mensen. Han han skulle ha mens med mig och stötta mig. Hahahahah (lite rätt hade jag ändå)

Nu är ilskan borta och jag mår bra igen. Hoppas tonårsilskan inte kommer tillbaka.

1 kommentar:

  1. Usch så jag känner igen mig. För mig har det bara blivit värre och värre efter förlossningen. Hoppas att det inte blir så för dig. Kram

    SvaraRadera