söndag 20 maj 2012

Fredag och lördag

 Mitt fina barn och jag möter upp min kusin för en promenad med Hiro på Kopparlunden.
Tog tag i en sak jag undrat över. Finns en mycket mystisk lucka på Kopparlunden. Jag har tänkt ett flertal gånger att det är ett perfekt ställe att gömma pengar på. Så jag tog tag i det där och undersökte saken. Det gick inte att gömma pengar därinne. I så fall bakom plankorna, en bit ner, vid stora rör. Fast då får an inte upp dem. Så jag hittade ingen gymbag med pengar med andra ord.
När vi kom hem igen väntades grillning hos grannar.
 Kvällsmys i några andra grannars soffa. Ser ni på honom att han VET att jag är mamman? Och han tycker om mig så mycket.
 Gabriel och Kusin Erika. Hahahaha.
Min NYA iphone är trasig. Ska lämna in den på måndag då de ändå inte postade något under helgen.  Den var trasig från början=(     50% av gångerna när jag ringer ut, eller när jag får samtal in, hör personen i andra ändan inte mig. Helt tyst. Jag hör personen.
När man väl har skaffat sig en iphone känns det tungt att vara utan den en vecka...eller mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar