fredag 4 maj 2012

Mina små älsklingar

Mys i Elins säng...
Bilder tagna av Elin.

8 kommentarer:

  1. Hej! Jag är en tjej som är 14 år och har några frågor om Hiro^^Jag vill väldigt gärna skaffa en pomeranian men min mamma tycker dom är så fruktansvärt långhåriga :(
    Men Hiro så inte så värst långhårig ut som andra pomeranian gör när man söker på google :) Klipper du den så den inte är så värst långhårig eller är den bara så? :) Den är urgullig! En till fråga, skäller den mycket? :o
    Hoppas du svarar på mina frågor^^
    //Stina

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Vilken kennel kommer hiro ifrån??

    SvaraRadera
  3. Stina: Alla pommar ser olika ut. Hiro har inte hår till golvet. Ibland klipper jag honom kortare, ibland får det växa fritt. Hiro hårar inte så mycket då det döda håret sitter fast i underpälsen och borstas ut. Korthåriga sträva hundar brukar håra mer så man ser korta strån på golvet. Jag tappar mer hår på golven än vad Hiro gör. Hahah. Nej då men vi kanske tappar lika mycket.

    Hiro skäller när det plingar på dörren, när det kommer någon på våran loftgång och dörren är öppen, och tills sist när en annan hund skäller kan han skälla han med.

    SvaraRadera
  4. Vilken kennel: Hiro kommer från Noble Art.

    SvaraRadera
  5. Okej, tack så mycket! Va den kenneln bra tyckte du??

    SvaraRadera
  6. Ja gud ja. Vill du ha mer info så maila mig: marlenezufic@hotmail.com

    Vet inte om jag får skriva ut hennes nummer i bloggen. är du intresserad av att köpa hund så kan jag verklgen rekomendera Noble Art. Hon som har den sitter med i svenska pomeranians styrelse och är med på event och tävlingar. Alla vet vem hon är typ. He he.Hon är ärlig och kan ALLT! Kramar

    SvaraRadera
  7. Det låter ju jätte bra! Till en annan fråga:
    Tränar du och hiro agility eller tränar ni bara typ trix?
    Och om du har tid och vilja skulle du vilja göra en video när du tvättar hiro och vad du använder för produkter?? Det skulle verkligen vara jätte kul men jag förstår om du inte har tid.

    PS. Jag bara älskar din blogg och det är jätte snällt att du svarar så fort

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag ska försöka göra en video där jag duschar Hiro. Har inga speciella schampoon utan tar det JAG använder för tillfället. Ibalnd har jag i lite moroccan oil i hans päls efter duschen. (Lyx för hunden) Hahaha

    Va roligt att du älskar min blogg och det jag skriver och bilderna som hör till=)

    Kramar till dig!

    SvaraRadera