tisdag 1 maj 2012

Idag utan bilder

Har snickrat och målat klar fågelholkhyllorna.

Varit på skitloppis i 3 minuter med min mamma.
Handlat på maxi.

Kollat på tradera. Lagt till en massa i min minneslista. Hittat en sak jag SKA HA!!!! Ska buda imorgon. Vinner jag visar jag vad det är. Det är till Antonios rum. Ska stå på hyllan som kommer upp efter vecka 28 (Då IKEA får in konsollen ”stilig”)

Hängt på min grannes luftgång med Antonio och Hiro. Vi drack kaffe och pratade. Hon är pensionär och vi är jättegoda vänner. Jag brukar komma på besök då och då.

Har påbörjat ett nytt projekt i snickarboden. Håller på med en gammal fotpall från 60-talet. Den ska slipas och målas om. Sen ska jag klä om dynan på den med nytt tyg… sy… nån gång…. Om någon som heter Malin läser detta och känner för att hjälpa mig sy så hojta. Den här Malin får gärna bo på samma gård som mig;)

Sidoprojekt är att göra om ett syskrin i lackat trä och klär om dynan på skrinet. Det klarar jag utan att sy för det limmar jag bara på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar