lördag 5 maj 2012

Kul att se ut som en bulle i ansiktet

Okej för dubbelhakan som följde med graviditeten. Men nu har även hängkinderna svällt upp för kortisonet jag äter. Hur jag än vrider och vänder mitt huvud på bild så ser jag bara ut som en rund bulle.
Ni har säkert lagt märke till detta. Ville bara påpeka att jag också ser det...
Så ingen behöver kommenatera: Har du gått upp i viket Marlene, eller, du är lika rund i ansiktet som din son... Hahahah. Jag vet om detta.
Två veckor kvar av kuren. Sen slutar jag med kortisonet. Hoppas jag får en oval ansiktsform igen då;)

2 kommentarer:

  1. Angående klassiska brioleksaker och micki, de finns på citygross också, en hel del på barnavdelningen! Glömde skriva de i min förra kommentar =)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Kortison är ett helvete. Men det är en väldigt bra medicin mot mycket. Jag åt det i 8 månader och gick upp 20 kilo. Men äter man det som en kort kur så brukar det gå tillbaka snabbt! Du är dock lika vacker som alltid :).
    Ta vara på dig och hoppas att kuren hjälper dig.
    Mvh Lina

    SvaraRadera