söndag 31 januari 2010

Vi matchar


Igår matchade min älskling och jag varandra. Vi körde på rött.
.
Var inte själv hela kvällen. De finns dom som faktiskt inte spriger på krogen: mamma och syster=)

Mamma och jag drack öl och vin medans alla tre tittade på film. Sen valde Rebecca att vi skulle se på den finska melodifestivalen, på den finska kanalen.
M, kul. Sen efter två öl skulle jag härma Cicci i Ica/Gina -reklamen. Låg upp mot en vägg, rullade på golvet.

Mot kvällens slut visade mamma hur den första discodansen såg ut när hon fick lära sig. Man hasade med foten två ggr till vänster och två till höger. Lätt ansåg jag och så dansade jag has-disco. Det var fel sa mamma och syster. Jag kunde tydligen inte. De skrattade åt mig. Det gjorde inget, jag dansade min dans och helt plösligt var vi tre st som dansade has-disco.

A, det var kul igår.


Imorgon ska jag till Stockholm, Sista kontrollen nu efter tandställningen.

3 kommentarer: