torsdag 21 januari 2010

Söta lekisbarn

Ibland går jag och hämtar Rebecca i skolan. Hon är stor nog att gå hem själv, men jag ska ju ändå ut med hunden. Då går jag förbi en skola, och ofta är lekisbarnen ut. Det blir att jag stannar och pratar med dom och så vill Hiro hälsa på alla barn.


Rebecca håller Hiro i koppel. Hiro har smitit genom staketet in till alla söta barn. Han springer till det där staketet så fort vi kommer i närheten. Han vet att barnen finns där.

5 tjejer och lilla Hiro.
Hon i lila overoll och jag har träffats förut. Hon är en smart tjej. Idag tittade hon på Rebecca och sa: Är det där din lillasyster? Hon va inte så liten.
Jag har ju sagt förut att jag skall hämta lillasyster i skolan så jag antar att hon i lila tänkt sig en liten flicka och så kom jag med stora tjejen=)

1 kommentar: