tisdag 5 januari 2010

Idag har vi varit på IKEA och Countryhouse


Blir våran hyres till insats skall vi ha såna här fina köksluckor. INTE den mörka skivan utan det är luckorna jag tycker är så fina. Nästa bild är Gabriel och jag på tyg-avdelningen. Vi kramas. Vi kan ha nördat oss också.


Gabriel och Rebecca i köket med de fina köksluckorna.


Efter vi betalat bjöd sötis mig på korv. Med sötis menas Gabriel. Jag vet, ni trodde det var Rebecca.


Efter några felåkningar så hamnade tillslut rätt. Vi besökte affären Countryhouse som jag bloggat om.


Vi var där jättelänge. Min käraste sötaste mamma köpte två kassar med dyra saker. Nyss ringde hon och sa att vi måste tillbaka. Hon vill ha ett par gardiner jag visade henne. De var så dyra så jag avrådde henne, men nu känner hon att dom måstes inköpas till henens kök.

Jag köpte en liten gunghäst. 169:-och med rabbatten hamnade den på 127:-
Den var bland de första saker jag såg när jag kom in, och jag blev kär direkt.
TIPS: Det är 25% rabatt på allt i butiken och 50% på alla julsaker.

4 kommentarer:

  1. Heheh... synd att du läst min blogg just då när jag hade en av de segaste dagarna på jobbet och sen får jag BERÖM av dig för att jag är duktig också =) Jag hoppas du var ironisk ;) I vanliga fall är vi två där för att det är mycket att göra men hon är ledig fortfarande.
    Men det där med datorer är ju så roligt. Det går bra när dom är igång, men när det strular, då är det totalkört helt och hållet. Ibland hatar man datorer jäkligt hårt =)

    Nu ska jag ta och läsa ikapp lite på din blogg. Sen ska jag fråga dig hur julen och allting har varit =)

    SvaraRadera
  2. A, Frida har skrivit de :) Jätte fint.

    Ja visst skulle jag kunna läsa den boken, låter intressant. =)

    SvaraRadera
  3. Gunghästen är ju kanon fin, har själv kikat på den förut. Tror nog att jag får ta mig en tripp dit när det är 25% på allt! :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tyckte jag kände igen ditt ansikte när du varit inne på annas blogg (design and countyrhouse). Så gick jag in på din blogg o hittade att du e flickvänn till mitt ex nära vänner. hihih. tänk vad världen är liten! Ha det bra, kram T

    SvaraRadera