måndag 11 januari 2010

Hylla Efterlyses. Till er i Västmanland

Ni andra behöver inte läsa detta.
Någon som har i sin ägo en gammal hylla. En vägghylla som ser/är gammal. Här är ett exempel. (bild från annan blogg.)

Går bra med fler hyllplan, behöver ej vara bakstycke på. Kan vara i vilken färg som helst. Jag är händig (läs min pappa) så jag kan sprutmåla om och slipa, sätta fast krokar m.m.
Hör av er om ni har något ni tror kan vara till mitt intresse. Har letat förbrilt men hittar ingen gammal vägghylla.
Skriv i kommentarsfältet eller maila mig på marlenezufic@hotmail.com. Märk mailet "hylla".

Hoppas jag får något napp nu. Håller tummarna.

2 kommentarer:

  1. Jag handlar de flesta av Killers kläder på pustore.se, de har massa bra där. Min plutting är också väldigt liten så det mesta är för stort, men på pupstore har de bra utbud :) Kika in där vettja.
    Vilka gulliga rådjur du hade nedanför förresten! :)

    SvaraRadera
  2. Pupstore.se menar jag :) Finns en länk på vänstersidan på min blogg, klicka där så kommer du dit! :)

    SvaraRadera