tisdag 19 januari 2010

Hundkläder storlek S säljes


Den röda, bruna, gröna. Köpte storlek S då M var för stort. Men S var för litet.
Har betalat 578:- för varorna, frakt + faktura. Säljer detta för 500, ni kan få pruta lite. Är dålig på sånt här.
Du som vill köpa, det är bra om du bor i västerås så slipper vi frakten, utan kan träffas.
Passar små chihuahua kan jag tänka mig.
Kläderna är från pupstore.se


Säljande bild

Dessa små söta plagg bara måste du köpa till din hund!

Titta på den här varma luvtröjan. Passar båda kill- och tjejhund.

Den här söta vårjackan kan man dö för. är så ledsen att det var för litet. nu finns knappt nå storlekar kvar på sidan så jag får leva utan den vårjackan=(

Med kläderna får ni en katalog och lite kex som jag här håller åt fel håll.

I katalogen kan man läsa mycket spännande

Hör av dig till marlenezufic@hotmail.com, märk mailet hundkläder.
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja visst är den fin min cirkushäst :) Nu var det ganska länge sedan jag köpte den, men jag tror de har liknande kvar i alla fall, kanske inte exakt samma färg, men ändå. Den är köpt i en butik i jönköping som heter iems, du kan säkert ringa dit och be dem skicka en....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! undrar om du har dina hundkläder kvar till salu ? o vad du ska ha för dom.

    SvaraRadera