måndag 25 januari 2010

Å härliga månadg. Vad hände sedan? Jo sedan....

Först gick jag upp...
Sedan duschade jag, epilerade benen.
fönade håret, sminkade mig, gick ut med hunden.
Sedan kom mamma hem till mig. Vi hade trevligt.
Sedan ringde jag Pluto ang Rebeccas födelsedag, glömde nämna att även jag fyller år.
Sedan klädde jag på mig, gick till skolan. Va på Beccs träslöjd 5 min, sen frågade hennes lärare om hon tyckte att hon skulle få sluta, det tyckte hon så vi gick ner på stan.
Vi gick i massa affärer och mös. Rebecca var på fnitterhumör.
Sedan gick vi till myrorna, gjorde fynd, ska tillbaka i morgon och slå till om sakerna finns kavr.
Sen gick vi hem för jag hade så ont i ryggen så jag klarade inte av att vara kvar på stan.
Sedan ringde någon på min blocket-annons och kom och köpte min säng. HELLO 500:-!
Försåg Rebecca med mat, lagade mat till mig själv. Dukade fint med mat och grönsaker till Gabriel.
Sedan kom Gabriel hem, han blev glad för min överraskning
Sedan gick Rebecca hem.
Senare ringde pappa och kom med vit färg till mig.
Gick ut med hunden för att möta pappa. När pappa åkte stod en man och stirrade på mig.
Sa hej. Han tittade mer och frågade om jag verkligen hade en liten apa i koppel. Visade att det var en hoppig hund och ingen apa. Skrattade, gick hem=)
Sedan somnade jag, vaknade och såg outsiders.
Sedan målade jag lite på en ram.
och nu är jag i nutid.
Imorgon skall jag till myrorna och även måla lite här hemma.
Onsdag skall jag hjälpa till på bildlektionen i systers klass.

3 kommentarer:

  1. Hej! Har följt din blogg ett tag och måste säga att du har en väldigt, väldigt söt hund. Jag funderar också på att skaffa en hund men har förstått att man måste ägna mycket tid tillsammans med hunden i början. Hur har du gjort med jobb och sånt? Stor kram /Malin

    SvaraRadera
  2. Malin. Skriv din adress så mailar jag dig=) Kram

    SvaraRadera
  3. malin516@hotmail.com27 januari, 2010 11:50

    Nu borde du se min adress :) /Malin

    SvaraRadera