lördag 23 januari 2010

Utflykt

Idag gick vi upp tidigt (kl 10) för att åka på uflykt. Det var jag, Gabriel, Lillasyster, Gabriels mamma och Gabriels farmor.

Gabriel och Hiro i hallen...............................Vårat första stopp var "sköna hem" i Målhammar.

Jag, Gabbes mamma och Gabriel...................................Rebecca och Gabriel inne på sköna hem.

Jag och jag.

Bild från affären..............Hon i kassan hälsar på Hiro och säger att han inte väger något.

Andra stoppet var i Nykvarn.................................Tredje stoppet var på Åsby i Hallstahammar.

Rebecca, Gabriels farmor och hans mamma.......................En hylla som jag tyckte om.

Här går jag och tittar på allt fint.....................................Lite kuddar, men jag vill ha med mer spets.


Jag och korgen..........................................................Rebecca och jag inne på växtavdelningen.

Dagens sista stopp var hemma hos Gabriels föräldrar. Där väntade hans pappa med färdig mat. Vi åt så mycket vi årkade, sen dog vi i soffan efter att vissa andra orkade mosa lite glass efter all mat. Haha
.
Av Gabriel farmor fick jag födelsedagspresent på Åsby. Fick välja själv. Valde en glasflaska och en porslinsskål, ska ta bilder senare och lägga upp. De skall stå i våran framtida sovrumshylla som jag kanske skall få i födelsedagspresent av Gabbbes föräldrar på måndag. Jag bad Gabriels pappa att även borra upp hyllan och det blev någon. Det borde lixom ingå i presenten=)
Nu skall jag vila efter en lång dag. Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar