söndag 10 januari 2010

Shabby Chic


Idag har vi varit på... Kan ni gissa? Countryhouse IGEN. Handlade två lampfötter a 247:-, två st lampskärmar, 299:- samt 180:-, och ett spetsband som jag tänkte ha till ett pyssel, men det blev en rosset runt en blomkruka i stället.
Fick pallen 150:- i present av mamma.
Lykta:IKEA förra året.
.
Passade på nu när det är 20% rabatt.
Tex lampsärmen 299:- kostar 399.
.
Det är 25% rabatt hela nästa vecka också så att ni vet.
.
Den stora pallen på vänstra bilden pallen har jag fått av pappa, han har lackerat om den åt mig. Gunghästen har jag redan bloggat om. Kan ta det igen. Köpt på countryhouse.

Detaljbild på pallen................. Filt från Chili, Erikslund, 200:-. Har redan en men vill ha en till.



Har gjort om i mitt köksfönster. Glömde ta före-bilder. FAN DÅ!
Härmade mamma typ, då hon köpt gardiner och allt på... ja, ni fattar vart vi handlar.





Det tog lång tid att hitta rätt saker till fönstret. Hemligheten har mamma lärt mig; saker i OLIKA nivåer. Högt, långt.

3 kommentarer:

  1. Nu måste jag verkligen pallra mig till Countryhouse! Dom verkar ha jättefina grejer! Det är så himla kul att man aldrig pallrar sig dit, trots att man bor nästan granne med dom. Hemmablindhet, kanske?

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Viu har samma smak gällande inredning :)
    MVH//HAnna

    SvaraRadera