tisdag 12 januari 2010

Är han söt?


12 kommentarer:

  1. Han är jätte söt! Min lilla favvo hund!

    SvaraRadera
  2. Erika: Ähh. Som hunden i family guy. "Ähhh". Nu förstår jag ingenting.
    Du var här igår. Vi satt vid köksbordet och jag tar upp att jag blr irriterad att folk inte kan lära sig att jätte sitter ihop med nästa ord. Så som jättestor, jättesöt, jättehungrig. Du höll med.

    Men i din kommentar skriver du jätte söt. Ähhh.!!? Jätte söt??? Med flit?eller har jag missat något.


    Jätte, skit och as sitter ihop med ordet man vill krydda på.

    Om du vill komma hit igen måste du gottgöra detta..

    SvaraRadera
  3. Det är inte så farligt på morgonen, men snet på kvällen skulle jag aldrig traska själv. Hihi, förstår det.. han ser inte så kaxig ut ;)

    Kul att göra om hemma, håller själv på med samma stil.
    Nu är det köksmöblerna som får sig en omgång, bilder kommer att komma när det är klart:)
    Är också inne på att köpa en liknande hylla, att sätta i köket.

    Kram

    SvaraRadera
  4. hahah det är ett band man ska knyta en tröjamed, haha :D Tack så mycket btw :d

    OMGASH VA SÖT HUND!!! jag dör är det din? och du bor i västerås? jag mpåste få komma och klappa den lite :D:d den va så sööööööt :D

    /AmandaVarDet

    SvaraRadera
  5. Haha! Klart att det var med flit! hihi! I am evil! men klart jag kan gottgöra det. :D Hur? puss!

    SvaraRadera
  6. Erika. Hur? jag vet inte.Skall tänka. Kanke pilla i mitt hår!

    Vet du! Jag var i skolan idag. Beccs. Måste berätta allt som hände någon dag.

    Fick även hiros kläder. De var för stora, kostade att byta så jag har sytt idag. Fan då! Skitledsen för jag gjorde precis som det stod att man skulle mäta.
    Mina sista pengar=( Så nu är jag ledsen och är trött efter hela dagen och efter att jag sytt så mycket.

    SvaraRadera
  7. sv; Haha, ja det va så jag menade =).

    SvaraRadera
  8. Det ser inte ut som en hund. Det ser ut som ett gossedjur. Låt hunden vara hund du gör den till åtlöje.

    SvaraRadera
  9. vadå gossedjur ! man ser ju att de är en hund . hunden är liten och fryser nu när de är vinter så man måste ha kläder annars skakar den ju men du kanske tycker den ska frysa!! Marlene gör allt för att sin hund ska må bra !!

    SvaraRadera
  10. Hunden ville inte vara ute men när den fick kläder så fungerade det bra. Knäppgök

    SvaraRadera
  11. Biatch: Innan jag skäller ut dig vill jag även påpeka att i just detta inlägg så är det inga hundkläder han använder han har på sig. (förutom grå jaclan)

    Det var enbart för bilden. Vi hade kul i sängen och vid två olika tillfällen togs bilderna i rosa HK och mirandanallen-tröjan.


    Nu kommer jag till min utskällning.
    Min hund ser ut som ett gossegjur, kankse för att han är en horboll och är söt. varför det är något negativt vet jag inte varför du tycker.

    I början hade han inga kläder. Då vägrade han gå ut, kom vi ut så ville han bara in. Det var 5 min ute och när vi kom in kissade och bajsade han. jag förstod inte vad som var fel och var jätteledsen för jag tränade honom som man skall göra.

    På julafton fick vi en jacka till honom, men den var förstor. En dag satt jag och klippte och sydde in den tills den satt tajt och bra. Först var han tjurig men när vi kom ut så var vi ute jättelänge.

    Beställde mer kläder som han har varje gång vi går ut.,

    Nu går det super med kiss- och bajs utomhus. Nästan inga olyckor inne förutom på natten. Så nu förstår jag var som var fel i början.
    'HAN FRÖS!

    (Han blev även sjuk och låg inne i två dagar och mådde så dåligt när det var omkring 17 minus ut)

    Många hundar har kläder/täcke för att dom behöver. Vissa har skor för saltet fräter på trampdynorna, andra fryser om tassarna.

    Så kom inte och säg att jag gör fel, för jag gör ju bara så att han mår bra. han har inte heller päls på magen.

    Så kortfattat. Många små hundar, eller hundar med kort päls har kläder/täcke för kylan.
    Om jag nu vill ha en rosett runt halsen och han inte bryr sig, så är det inget fel. Om jag vill ha en scarf så får jag ha det.

    var det något mer du ville hacka på mig om, angående hur jag tar hand om min hund så är du välkommen att skriva något i kommentarsfältet.

    Ett förlåt skulle sitta jävligt fint!

    SvaraRadera
  12. Jag måste även få tillägga att det nyligen stod i tidningarna att man bör klä sin hund varmt pga den extrema kyla som har varit om man går en längre sväng.

    SvaraRadera