söndag 31 januari 2010

Marlene och Hiro

3 kommentarer:

  1. ååhhh marlene du har så himla fin hår färg hur har du fått den och vad heter isf färgen?? Massa kramar till du goa tjej!

    SvaraRadera
  2. Linnea: först gjorde jag slingor, sen färgade jag utväxten men i och med permanenten jag gjorde förra året kan jag inte färga nu för då skulle mitt hår trilla av. Så färgen på mitt hår har bara blivit med åren av allt färgande och tonande. just nu så sprayar jag min utväxt med blondspray sunlight, finns på H&M. man sprayar efter man duschat, fönar som vanligt så bleks håret på samma sätt som det gör i solen. kan ju bli lite gult men då finns silvershampoo.
    Så det är så jag gjort senaste tiden.

    SvaraRadera
  3. Såg klänningen också men den fanns bara i biiig size kvar tyvärr :( Lipglossen var ju underbara! Måste också springa ner på bikbok- köp inte alla ;)
    Kram

    SvaraRadera