onsdag 27 januari 2010

IKEA

Idag var vi på IKEA med Gabbes mamma. Jag fick välja födelsedagspresent. Tog en vägghylla, två korgar och en ram som jag skall måla för den vita jag ville ha hade utgått (fan då). Bilder kommer för jag orkar inte packa upp sakerna idag.

Anpassad för läppstift, örhängen, ringar och andra småsaker. En helt vanlig jävla kopp. Jag fattar inte. Vad är så sprciellt med koppen i trä med lock till? Ja ja, ful varden i alla fall.

Mmmmm, en stol det växer blommor på. Luktar gott=)

Provligger en säng-fåtölj man skall ligga och se på tv i. Sådär var den.

Rebecca och jag hittade de ultimata partyhattarna till våran gemensamma födelsedag.
(Ja, vi ser mongo ut. kan inte bli bra på alla bilder, vi är bara människor) Haha

3 kommentarer:

  1. HAHAHA sista bilden aså...! Marlene varför drar du in mig i dina påhitt? titta på oss ! HAHA

    SvaraRadera
  2. det var du som tog på dig först! Det är ju de ultimata födesedagshattarna! Då ser alla att man fyller år=)


    Skoja. Skulle aldrig ha på mig den.- Asfula ju.

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tog på mig först för att du peppa mig till de HAHAH! så roliga vi är! Tänk om vi skulle komma in på pluto nästa fredag med dom dära ultimata födesedagshattarna då du ;) hahahahaha!

    SvaraRadera