torsdag 25 augusti 2011

Shopping a la Shabby Chic

Här är lite mer Shopping från när jag var på Erikslund och fyndade.
Två bakpenslar att pensla kanelbullarna med. Har velat haft sånna här penslar ett bra tag nu. Hittar bara i neonrosa och silikon.
Dessa är vita hedliga penslar med hår. Tummen upp.

Sedan hittade jag äntligen klädnypor i trä. Skulle ha tre stycken på toaletten i min inredning. Nu har jag ett helt pack. Kan sätta upp fina bilder på en lina i framtiden.

Brödpensel 2-pack, 15 kr.
Klädnypor 13 kr / pack.

2 kommentarer:

  1. Tänkte lämna en liten smygreklam om min morbrors frus fik/inredningsbutik i sura som går lite i shaby chic stuk. :) Heter villa vanilla och ligger i centrum av surahammar :) dom bakar nästan allt fika själv och det finns så otroligt mycket fint där. om du har svängarna förbi tycker jag du ska gå in där :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jättefina saker!
    jag ska också shoppa lite inför stugpremiären.
    Men jag ska försöka hålla mig ett litet tag till :)

    SvaraRadera