fredag 5 augusti 2011

Bebisen har borjat att sparka + update fran Italien

  • Fortsa natten vi var har vaknade jag av en nintendo-spark fran magen. Gabriel fick kanna och han kannde tydligt. Efter den gangen har det bara sparkats pa.
  • Vi har kopt en massa fina klader till lill-killen har i Italien.
  • Det ar sa varmt for mig har pa dagarna sa jag ligger i skuggan, mitt pa dagen gar jag in pa rummet.
  • Kissar hela tiden. Garna nar det inte passar far jag en spark pa kissblasan och maste ga. Hahaha
  • Vi har varit i Rom, Vatikanen, sett allt man maste se och lite till.
  • Inga datorer pa hotellet sa just nu sitter jag pa ett internetcafe' i en liten by.
  • Igar kvall sparkade bebisen sa hart sa att det syntes. Jag och Gabriel lag och tittade och vi sag verkligen nar han sparkade/vande pa sig. Det var sa haftigt.
  • Hade packat ner klader i resvaskan som jag tog for givet att jag kunde ha. Tji fick jag!!! Kunde ha halften. Har vaxt en hel del pa 4 veckor.
  • Jag solar inget da jag ar livradd for pigmentflackar. Sa ni inte undrar varfor jag inte ar brun nar jag kommer hem.
Nu har jag nog uppdaterat er med det mesta i korta drag. Kommer hem till Sverige snart sa da skall jag lagga upp en massa bilder fran resan.

2 kommentarer: