söndag 14 augusti 2011

Kläder till "bebisen i magen" från min bästis

Idag var min syster här hemma och tittade film med Gabbe. Jag var alldelses för rastlös för film, så jag var ute med Hiro och sen målade jag lite i förrådet...

Min bästis Josephine kom över med sin son. Hon hade med sig en hel kasse med bebiskläder som våran son skall få ärva. Vi blev jätteglada.

Jag har köpt kläder i Italien och här hemma. Min mamma har köpt minst lika mycket som jag själv, både i Italien och här. Nu fick vi en hel påse av Josephine, så vi har en och en halv låda fulla.


Ska köpa inredning på IKEA så jag kan dela upp allt. Mössor i ett fack, strumpor i ett annat och shorts i ett tredje. Ja, ni fattar. Jag gillar ordning.
PS, (byrån som kläderna ligger i skall målas vit snart. Allt skall bli så fint så).

1 kommentar:

  1. Hej!

    Skulle du kunna tänka dig att skriva lite om målningen av förrådet på ett byggforum för en liten morot?

    Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,
    helgibyggla@gmail.com

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera