tisdag 16 augusti 2011

NNu ska jag ner på stan för att träffa min kompis Jennie

Nu ska jag ner på stan för att träffa min kompis Jennie. Vi ska äta lunch och sen titta lite på stan. Känns inte som om jag behöver köpa nåt, men man kan ju gå och titta för trevlighetens skull.
Tog tid att välja kläder igårkväll. Många av mina plagg sitter för snävt. Sen skall det passa med magen.

Det blev ett linne som jag fått av mamma.
Till det ett flätat skärp i midjan och under linnet mina jeans-shorts.
Jag har min svarta gå-på-stan-väska och nya jackan som jag köpte i Italien.

Skor? Jag har inga sköna skor som tar hänsyn till min höft som gör ont, så det blir väl badtofflorna. Badtofflorna vars ena sula gått av på mitten. Är bara en tidsfråga innan ena skon faller itu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar